Can you feel it?

Snodde det här av elin, för jag orkade inte skriva ungefär samma sak, hihi.

"Jag, Krisse & Therese fick en impuls igår att åka till Boden och se hockey (Markus). Så det vart en del stress. Klockan var väl sådär 17.20 då vi bestämde oss, matchen började 19, och vi skulle fara hellst innan 18. Så jag sprang runt i hela huset i panik eftersom jag varken hade sminkat mig eller ätit. Men det gick bra ändå :) hämta upp Therese i Töre. Vi missade början av matchen då Markus sjöng nationalsången. Men i första pausen åkte han & Johanna på isen, och i andra pausen sjöng han två låtar, gissa om vi höll på dö? Men det bästa av allt. Vi hade ingenstans att stå lr sitta typ så vi satt i nån trappa, och det var där uppe Markus skulle sjunga (men de visste vi faktiskt inte). Så när vi satt där så kom HAN och skulle upp för trappan. Så när han trängde sig förbi oss sa han "Hej" och luktade så gott. Tror int jag behöver skriva så mkt för alla fattar nog våran reaktion ;) HOHO, PUSS PÅ HAN! "

och förkyld håll man på och bli, suck! så imorgon ska man ligga i sängen och äta mycket frukt och grönsaker så man iaf mår lite bättre tills på lördag.

Jag älskar mina vänner, skulle vilja vara med er 24/7, fyfan! vi har fan aldrig tråkigt tsm, and i love it! jag gör allt för er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0