Halloween

fredagen åkte jag buss till Jenny och gjorde mig redo för fest! sen åkte hon och jag buss till luleå och var på läbbiga. Var helt okej, kanske inte lika kul efteråt. ajja, man kom hem vid 03. Lagomt trött. Sen vakna man vid 12 och var helt SEG och låg i sängen typ, hela dagen tills de var dags att festa igen. Då börja man dricka igen kl 19 och sedan for man ut på hotellet i kalix. Riktigt trevligt måste jag säga! Svettigt och trångt, haha. Näe.. men de var en lyckad kväll. Inte helt felfri med de är sånt man får ta? Och idag har jag legat i sängen tills kl 14. Sen var jag tvungen att sätta mig i en full buss med okända folk och storväska, otäckt. Men nu är man hemma och allt är som vanligt, suck. Ska gå och ta mig en dusch här nå snart och sen se nån fet film <3

Nu blir de inget festande på ett bra tag! så nu ska man spara pengar och uggla i ökx tills lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0