I'll talk you back, back from the edge.

jag tror jag håller på att bli förkyld? har frossa och är trött i hela kroppen. Jag får inte ett skit gjort på skolan för jag är så satans less på att vara där! men imorgon har jag ju iaf sovmorgon <3 och sen är de helg igen. Vad ska man då? fara på hotellet i kalix med elin eller ligga hemma och mögla? isf om jag far på hotellet så blir jag nykter, för jag har inte råd att dricka och har inte tid att fara till finland heller. Nykterist, javisst!

Igår var man med damerna i luleå, mycket roligt !! haha, satan vad man har fått skratta. Vilken gäng vi är! jag kommer sakna er som fan när man tagit studenten..

FAN VAD JAG VILL TATUERA MIG!! och speciellt när jag har tänkt ut vad jag ska ha. De står mellan texterna
"Dum spiro, spero" - så länge jag lever hoppas jag.
"Hinc robur et securitas" - härav styrka och säkerhet.
"Veritas vos liberabit" - sanningen skall göra dig fri.
"Dixi et salvavi animam meam" - jag har talat och räddad min själ.
"Tempora mutantur et nos in ills" - tiderna förändras och vi med dem.

vilken text tycker du jag ska ha??


http://www.youtube.com/watch?v=evIZjbPYkhY&feature=related
jag älskar den här låten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0