Jag mår illa!

idag var det en helt onödig dag på skolan! har inte gjort ett shit. Bara suttit och girat. Fick sluta kl 11 och då for man ner till stan och satte sig i gallerian för att glo på folk. Usch, en otäck alkis försökte tvinga en tidnings reporter att ta en bild på mig och johanna, AAH! jag vill bara fly. Ja, men de är ju en komplimang, han sa faktiskt att vi var snyggast i hela kalix. HAHAHAHA!

Imorgon är de öppet hus på furuheds, och jag vill bara ligga hemma och må illa. Usch, hatar den här veckan på månaden. Alla kvinnor förstår. Jag skull fan kunna skriva flera sidor om hur dålig de är att vara kvinna, men även en hhel bok om hur bra de är, haha. Vadå dubbel moral?



Min Kayla är så goo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0