Julmust.

Sitter och jag dricker nu, gottigott ! I helgen vart de fest, men jag var lagomt full. For till kalix på lördagen och var hos jenny och typ sov framför tv:n, sen kring kl 18 for vi till Alex och förfesta, var mycket trevligt. Sen kom Gyllen, ivan och dom dära och hälsade på. Sen kl 23 var de hotellet för fulla muggar. Jag dansade 90% av tiden som jag var på hotellet. Åh de är så kul att dansa och vilken motion! herrigu! Näe, men de var trevligt. Och nu till helgen blir de hemma fredag och förhoppningsvis lördag oxå.

Haha, snacka om att jag har blivit mogen, håll på göra upp en plan över mitt studiebidrag, för jag ska nämligen köpa massa bed head grejor och julklappar, så jag kommer ha 403kr till "nöjen" i dec månad. Fast då räknar jag ju med att få lite julklapps pengar oxå, så jag hoppas jag ska överleva.



Party dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0