Live your life,

fyfan så äckel tand horan gör ont! och inte nog med de, så for man till skolan helt i onödan idag!! fyfan, hade kunnat sova och till kl 12, fitta. Vart lite smått grinig. Så idag har jag och krisse varit och sladda och varit riktigt tuffa, hahah! fyfan vad jag och krisse girar, typ om allt och ingenting.. och vi skrattar fast de vi säger inte ens är kul, haha ! Näe, de var riktigt trevligt idag trots alla små missar. Imorgon åker man till kalix och festar på hotellet, mycket trevligt. Längtar som fan, var tänkt att jag skull sova i kalix ikväll, men de blev int av, för jag hade inga grejor med mig. Synd, då hade jag kunnat gira i kalix med damerna ist för att ligga i ångest överkalix och fundera på hur man ska ta sitt liv, haha.

Och idag lyckades jag vinna en aktion på tradera, ett hundtäcke åt kayla. Hon fryser så mycket när hon är ute och busar i snön, sötgumman <3 Så nu ska hon vara så tuff i sitt täcke.. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0