Luleli

Idag har man då varit i luleå och haft OTROLIGT TRÅKIGT! och plus att man fått jätte ont i munnen, suck! men snart är det över, förhoppningsvis den 13 januari <3 Måste bara plåga mig själv med några jävla gummisnoddar som far kors och tvärs i munnen, usch.. jag vill låsa in mig själv! vad ska man göra resten av dagen? se film och försöka förneka smärtan i munnen? de lät halv bra. haha. Hann iaf shoppa mig lite underkläder och mina älskade jeans leggings i luleå. Funderar på ifall man skull orka ha dom på skolan imorgon? hade ju som varit chick, hahaha! fan va fjantigt ord.

I helgen blir de nog kalix, men ska INTE dricka, iaf inte köpa nått.. bjuder nån på en cider så kan man ju ta, men ingen fulla. Nykterist javisst! fan vad jag ha börjat vara i kalix på helgerna, haha. Men de är för att jag har mina kompisar dära och de är mycket roligare att vara med dom än att sitta hemma och mögla i ökx och tycka synd om sig själv. Fittkommun!

    

Underkläderna jag köpe, fast min trosa är svart.


Kommentarer
Postat av: trosan

en sån trosa har jag med ;) hahaha

2008-11-18 @ 21:40:51
URL: http://sundsromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0