Nykter? ptss..

HAHA, jag kan lungt säga att jag kommer inte kunna hålla mitt löfte om att vara nykter i helgen. Jag behövde bara fara på skolan så ändra jag åksikt direkt! typiskt, ajja man lever bara en gång! Men jag har bara 100kr, hur ska jag ha råd att dricka??

Och imorgon kanske man får sig någon tid på aeon till att göra en tattoo <3 fifan vad bra, men då får jag vänta 2månader, suck. Men de gör ingenting, för vill man ha nått av hela sitt hjärta så kan man fan vänta. hihi. Näe, nu ska jag ta upp datorn och lägga mig i sängen min och se film.


Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Börjar oxå bli sugen ;) hahaha

2008-11-10 @ 20:15:22
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej snälla, far inte på aeon, de är inte värt pengarna. Far till jeremiaz i Älvsbyn istället, han är mycke mycke MYCKE duktigare, och så är han inte så spec dyr heller. Rekomenderar inte aeon, för den jag har därifrån ser ut som skit.

2008-11-12 @ 12:57:35
URL: http://hannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0