Saw V.

den hade jag tänkt se ikväll, helt ensam och övergiven.Usch, hur ska de gå? jag får sms:a med någon så jag orkar leva, hihi. Men då kommer jag ju bli otroligt jävla rädd när jag får ett sms, svinburre.

Och jag blir tokig, dricka eller inte dricka? kommer iaf förfest hos Simon och spela rockband, sen blir de hotellet. Men ska man sällskaps dricka eller supa? känner att jag verkligen inte har råd, men vill! snälla, kan de inte bli nå fel på banken så jag får massa pengar utan anledning?? eller åtminstone vinna ca 1000kr på en trisslott! Knullröva. Inte kommer jag få vara full på hotellet i helgen.. och hur kul är de då? när man står och fjantar i nå hörn och int vågar dansa. ÄÄH, vad jag gruvar mig, de löser sig ju för fan! chill out.

Nu ska jag starta saw och sen ångra mig för att jag börja se den i min ensamhet, mohahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0