The ring of fire

Har nyss sett Walk the line. alltså, de måste ju vara en av världens bästa filmer! jag älskar den! kan typ se den flera ggr om dagen och aldrig bli less. Och Joaquin Phoenix är så jävla mumsig! haha, fy helvete! jag blir så kär i han i den här filmen. hihi.

Aha, jaja.. idag har jag iaf suttit vid datorn och gjort klart tills imorgon då jag ska ha muntliga nationella i svenska. Fan va svettigt de kommer vara. Ajja, kommer iaf kännas skönt att ha gjort bort den. Hm, va händer mer i veckan då? nå de blir nog hotellet i helgen, igen igen igen igen igen igen? haha. Näe, men de är rock tema och då ska tydligen Robin.E vara där och sjunga och de kan man ju inte missa! men ska iaf int handla mig nå dricka, har inte råd. Har viktigare saker att handla. Hihi.



ååh, the look <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0