Tomorrow

Hela helgen har man varit i kalix och stökat på. Vart att dricka i helgen igen, på fredagen tog man sig någon skvätt och sen fick de vara nog. Men då på lördagen så for man till elin och förfesta och sen blev de hotellet. Skönt att få dansa av sig lite energi. haha. Men nu får de vara nog, dom närmaste helgerna ska jag inte dricka en droppe! och jag ska inte ens tänka tanken på att försöka fixa mig nå dricka, och så har jag inte heller råd. Har bara 139kr kvar på banken. SVETT!




Benicio del toro är snygg!

Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Nu har du hamnat i alkohol träsket ;) vänta du bara, du kommer dricka nästa helg ;)

2008-11-09 @ 19:30:32
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0