you are alone,

hotellet igår, tyckte inte de var lika kul som de brukar vara, kanske för att Dj:en som var spela bara skit musik! och ingen Robin och så fick man stå där upp och vänta på att dansgolvet skull öppna, ILLA! fast jag fick iaf ca 160kr för en cigg igår, haha.. satan vad glad jag blev ! nja, nu tycker jag att jag och mina kamrater ska styra upp en nykter helg då vi ser film och har allmänt tråkigt utan alkohol och dans. Haha.

Imorgon är de måndag vilket betyder att jag kommer vara sur och trött. Trist. Funderar på ifall man ska sova nu? men ja är fan int trött, men de finns inge annat att göra i skit överkalix, ja dra nu åt helvete. Kan de int bara bli den.
11:e dec så jag får färga mitt hår
23:e så jag får fara och gömma mig hos farmor
24:e så jag får fira jul, nyår
13 jan så jag kanske får ta bort rälsen
5 feb så jag får tatuera mig
sen kan de bli sommar och studen.



hotellet igår, snodde bilden från elins pixbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0