FUCK U, ÖVERKALIX!

Som vanligt när jag ligger hemma i min säng ensam så börjar jag fundera. På det som varit, det som är och på det som kommer att bli. Jag kan inte glömma vissa saker och jag kan säkert inte minnas många heller. Men en sak vet jag, hösten ger mig dåliga vibbar. Det har redan börjat. Jag sitter hemma, varje jävla dag! bara ligger i min säng, uppe på mitt rum, framför min dator och glor. Jag blir fan deprimerad av den här skiten. Så ursäkta mig om jag gnäller som en bitch just nu, men jag är less. Jag är så otroligt glad för att jag ska få flytta ifrån det här rövhålet med alla jävla pundarskallar och idioter som bor här (alla är ju inte de, men i det stora hela) . För jag kommer inte sakna det här, inte de minsta. Jag säger bara en sak, dom som bor kvar i ökx, dom vågar inte ta steget och flytta. Menar, vafan ska man stanna för? de finns inga jobb och ingen framtid. Visst, om man nu har ett jobb på konsum eller ica så kan man ju hurra över det, men då kan man ju undra över hur du fick det jobbet? kanske du har någon farbror eller morbror som jobbar på någon av dom ställerna, eller någon annan släktingjävel? Som sagt, kontakter. Men de kommer du inte långt på ifall du flyttar. Hur ska de gå på en jobb interjuv där du inte har någon släktingar att ta hjälp ifrån? Ska du slicka röv? Och en sak till, har du inte fått ett jobb på nått av dom ställerna så finns det bara ett ställa kvar om du vill bo kvar i det här helvetet och de är, Brännagården. Visst, jag hade säkert kunnat få sommarjobb där, men så fan i helvete heller att jag jobbar där. Nästan lägre än så kan man inte sjunka? Kanske om jag hade bott i Luleå att jag hade kunnat offra mig, men för ökx, fuck no! då jag hellre pank hela sommaren och skriver arga blogg inlägg om det ist. Försöker bara få folk att förstå vilke rövhål ökx är. Men de behöver jag säkert inte övertyga er om, de hoppas jag ni kommit på själva. Och en vacker jävla dag hoppas jag att alla jävlar vaknar till och fattar att de går inte att bo här, inte ifall om man vill leva ett liv som man är nöjd med innan man dör.

SÅ VÄRLDENS STRÖSTA DISS JÄVEL GÅR TILL ÖVERKALIX!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu tycker jag du låter ut himmla arg. Ta ett djupt andetag och räkna till 10...

Ökx kanske inte är världens bästa ställe, men de finns ställen som är grymt mycke värre. Här kan man i alla fall gå själv genom bränna utan att nån försöker våldta en. De finns jobb här, de är bara att vissa inte vet om dom för att dom inte står på AFs sida. Vet av 2st redan nu om du är intresserad. Och de har inte med gamlingars skit att göra.:D Har kännt som dig förut, men de gick över då man märker att alla ställen är likadana, dom blir vad man gör dom till.

2009-08-16 @ 08:29:51
URL: http://hannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0