ÅÅÅH!!

Jag hatar att övningsköra med min mamma! som idag, då jag körde hem från Grelsbyn och när jag skull svänga ner på våran gård så högg hon tag i ratten och gjorde så vi for i snön, SUCK! blir så satans irriterad så de typ, brinner inom mig! jag vill bara skrika åt henne, men jag får så ångest så jag får uttrycka mig här ist.

Idag ska jag färga håret så de int är så "tråkigt" rött, utan "busigt" rött. haha. Typ hela min färg har försvunnit sen min färginpackning tog slut, inge kul! och måst försöka spara ihop pengar så jag har råd att beställa nytt. Men de kommer ju ta ett tag. Hm.. vad ska man göra resten av dagen? har ju sett alla two and a half men avsnitt nu.. dåligt! Ajja, får ifall prova massa kläder och försöka komma fram till vad jag ska ha på lördag, de är ett plus! om man nu skull ha nå snyggt att ha på sig, men men.. man tager vad man haver!


älsklingen till mitt hår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0