At least give me my dreams back, you negligent whore!

sjuk idag oxå. Sett klar hela säsong 2 av two and a half men. Ska börja på första säsongen och sen arbeta mig uppåt, haha.

Ojoj, jag hoppas jag är frisk tills i helgen. Har gjort mig fruktsallad som jag kan äta så jag får i min nå nyttigt. Och igår kväll mådde jag otroligt dåligt, men de gick över när jag la mig i sängen, men då har jag ist svettas som en gris hela natten och inte kunnat sova. Ska ta mig någon panodil innan jag går och lägger mig ikväll så jag överlever natten och får vila ut. Och så håll man på och planera en sthlm resa i maj, men funderar på om man har råd, när man ska försöka ta sig utomlands i sommar ist ? ska höra med mamma vad hon tror, ifall hon kan sponsra med någon slant, men de lät dyrt ut att åka till sthlm,.. men vi får se.. man kanske hinner bli miljonär innan de är maj. Tss.

Och jag har gett mig ett nytt löfte, inge mer chips och godis på veckorna, bara på helgen! så idag har jag varit duktig och int tagit en godis eller ett chips, fast vi har två kexchoklad på ett hemligt ställe! woho, guld stjärna till mig!

Undra vad man nu skull ha gjort tills man ska försöka sova? suck, jag saknar dig.. men jag vill inte. Du bryr dig ju int om mig, så varför ska jag bry mig om dig?? VARFÖR ska man vara så lätt på fall, satankvinna, sluta sukta och tigga om karljävlen dära, BARA VAR! jamenar, jag kan ju som int tänka mig att han softar om kring och tänker på mig, hell no. Han är och njuter av sin semester och.. har de rent allmänt skönt. Men gissa vad?! jag kommer int höra av mig till dig när du kommer tillbaka, nejnej. (intalning) Nå ska jag gå och vänta på att du ska höra av dig, äckelkarl. Jag hatar dig.. int.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0