Broken Strings*

Gårkvällen var helt okej. Middagen var lite seg till en början, men de styrde upp sig sen när de vart lite fest, haha. Synd bara att man inte hade någon att dela kvällen med, men tur att Elin har en fin plats åt mig på sitt golv, haha. Nästa helg ska jag vara sällskap åt Elin när hon ska vara chafför åt hennes pappa till luleå, de kan blir intressant. Två ung kvinnor på äventyr, hihi. Jag vet som inte vad jag ska skriva, bara att jag är helt slut i kroppen och så känns de ut som att jag int sovit på flera dygn, suck. Hur ska man orka vara på G på skolan imorgon? Måst iaf jobba på så ini helvete med min jävla Face me, rövhål? Ajja, kul iaf att få fara på utställning och röja i sunderbyn i två dagar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0