Dance fucker dance!

Börjar må lite bättre, kanske min förkylning börja gå över? nja, vi ska int hoppas för mycket, men de hade varit trevligt att bli frisk så man får fara och ha trevligt med damerna på lördag. Imorgon är de fredag, då ska jag bara vila upp mig och dricka mycket saft! Sen på lördag blir de att kolla på balklänningar och sen förhoppningsvis Kalix.

Jag skriver bara blogg för att jag har så satans tråkigt och de finns int en social människa inne på msn, booring. måst hitta på nått att skriva om så jag fördriver tiden och blir trött. hmm. Kan ju börja med att säga att de finns folk som verkligen går en på nerverna, de spelar ingen roll ifall dom försöker se bra ut eller klä sig snyggt, man hittar ändå alltid nå fel på dom! några människor kommer jag alltid "titta ner på", inte för att jag vill.. utan för att dom sårat mig på ett eller annat sätt. Så därför måst jag söka fel hos dom personerna så jag kan trycka ner dom inne i mitt psyke. Jag är en person som använder mig mycket att mitt psyke. haha. Näe, men faktiskt, jag går ju som inte precis och skriker ut vad jag tycker, de är så omoget och fjantigt and that's not my thing. Näefan, bättre att man har de i skallen eller delar sina tankar med någon som man vet tycker likadant. Bitch? Sanningen för många, tror jag iaf? t.e.x int går man precis fram till sin kompis som man vet avgudar färgen röd och säger att röd är otroligt ful färg? näe, de gör man inte. Man säger ist "nja, jag har aldrig passat i rött, så jag gillar den inte lika mycket som..."  jaa, ni förstår nog poängen. Hmm, jag trycker nog ner folk i mitt psyke för att jag själv inte avgudar mitt utseende eller kropp. Jag är fan aldrig nöjd? Och jag kommer nog aldrig bli de heller, haha. Och jag vet inte heller hur jag skull vilja se ut. Visst, de finns ångest kvinnor (sånna som man önska man såg ut som) överallt på internet. Men inte kan man sno någon annans ansikte? haha, fan va korkat. Nu börjar de spåra. Ska nog dricka upp min sista saft och sen sova, jag orkar inte avsluta det här, de får vara ett oavslutat kap. hahaha, typiskt mig att ha ett sånt mystiskt avslut. Men som sagt, man måst vara lite mystisk för att man ska bli intressant!

Tjingelingpling, gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog brukar du vara ganska bra på att klaga på folk när vi är på skolan ;) Vi är ju klagarna!

2009-02-13 @ 11:19:50
URL: http://jannny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0