Fetto!

så kan jag breskriva den här helgen, vågar int ens skriva allt jag ätit bara för att jag har varit ensam och haft jätte tråkigt! jag typ, skäms? känner mig så satans tjock att jag typ kommer spricka vilken sekund som helst. Och de värsta av allt, jag vill bara äta mer?? De finns som ingen botten på mig. Sitter just nu och suktar efter mat, har inte ätiti någon middag och vill int äta nå svini korv eller nå micro mat. Ollon!! kom och laga mat åt mig?

Alltså varför bor man i en rövhåls kommun? hade jag typ bott i luleå eller i stan i kalix hade jag lätt kunnat ta en promenad för då hade man iaf lite trafik att kolla på och kanske någon kompis att heja på. Eller så hade man ju kunnat joina sina vänner och vara lite sportig på nå gym. Menar, kul att träna SJÄLV i ÖVERKALIX? näe. Men vafan, de här går ju inte? Sitter instängd i mitt rum hela dagarna fram för datorn och bara.. vill här ifrån!! Vem ska rädda mig??


soon, that will be me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0