Förkyld som aldrig förr.

De var mycket längesen jag var så här förkyld. Och de är tråkigt som fan!! speciellt om jag är sjuk på lördag oxå, för då blir de ingen middag hon Elin för min del. Jaojoj, de hjälper int ens att äta frukt! vafan. Någon som har nå knep på hur man blir frisk?? åååh, börjar bli less nu. Ajja, ska iaf ta mig nå blutsaft så jag får i mig lite järn och shit, de kanske oxå hjälper så jag blir frisk? haha, operation: Therese ska blir frisk till på lördag! good luck, punk.

hmm, vad skull man ha gjort idag? farit och handla med mamma, om hon orkar (hon är oxå sjuk) sen kanske man skull ha tagit lite frisk luft medans solen är framme, de är alltid bra med friskluft. Ja nå, annars blir de nog att ligga i sängen och vänta på att få sova. Kul liv.


That's me. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0