Fyfan,

snart slipper jag denna jävla tandställning som jag haft i snart två år!! jag måst säga att de känns så satans skönt att den försvinner, längtar efter känslan att få se mina raka och fina tänder <3 Kommer nog kännas tomt som fan, men man vänjer sig, som när man blir van att ha den skävandes i munnen. Om jag vågar ska jag lägga upp nå bilder, eller så får ni se bilder från drängarna på lördagen, då ska jag försöka smyga in med ett smile, haha. Jag är typ så.. glad för att få ta bort rälsen så jag int kommer kunna sova inatt! nästan som natten före julafton, hihi. Men måst verkligen försöka sova tidigt, för jag ska upp kl 05:30 och börja åka mot luleå 06:30, suck! och jag som är en av världens morgon tröttaste människor!

Och idag har jag fått färgat håret, mycket bra! Skönt att vara rödaste röd igen. Sen har jag bara umgåtts med MickeMan och gira och surra. Mycket trevligt. Dagarna går så mycket fortare om man umgås med någon, därför är de så bra att ha en livskamrat, då kan man ha tråkigt tsm med någon, för har man tråkigt ensam.. då blir man fan tokig! iaf jag. Usch, otäckt! Hm.. kanske man ska göra ett försök på att sova? de hade ju som varit trevligt ifall man hade lyckats, plus att de var ganska dött på msn.. bara min pingla Elin som skriver <3


hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0