Hux Flux,

så fick jag feber och blev sjuk igen, suck! och imorgon måste jag fara på skolan eftersom jag har teorilektion, ajja.. vi får se hur detta slutar.

Jaha, nå vad mer då? Fick min familjs inbjudan till min kusins bröllop idag, tror de kommer bli kul. Ett litet minus är ju att de är då luleå kalaset är, men jag får mygla mig dit dagen före och sen till jockfall eller så senare under lördagen, förhoppningsvis har jag ju körkort så jag kan brumma iväg då de börjar lugna ner sig på firandet av bröllopet, int tror jag gammelfolket orkar hålla igång så länge. Btw, de är ju bara kika på bröllopets hemsidan http://nerisbrollop.se/ . Tyckte de var ganska kul att dom gjort en hemsidan, hihi.

Jahaja, nå nu vill jag ha godis, ska nog gå och ta mig en kexchoklad <3 Tjingelingpling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0