KlotterBarn.

Ååh herrigu så jag har målat idag! haha, har suttit och måla i flera timmer, blev som helt fast i bilden jag höll på med så jag kunde bara inte sluta förens den vart klar och ja måst säga.. jag är stolt över mig själv! tyckte den vart jätte fin, nästan lite synd att måsta ge bort den, men men.. sånt är livet.

Och nu har man fått sportlov, de känns jävligt skönt i mitt hjärta!! <3 Och snart är de lördag, wiihioo! Jag och Elin ska kanske bo på hotell då, de ni! fyfan va kul. Jag längtar så mycket att jag spricker snart. Ska iaf göra med lite redo för helgen och försöka styra upp en kjol så den blir snygg, haha. Den är för stor för mig så jag ska sy in den så den blir bra. HAHA, jag känner mig så estetisk och skapande idag..



Mina blider jag fick klart idag, finns att se på Pixbox.

Kommentarer
Postat av: Elin

Saudan va snyggt! den med döskallen sku jag lätt tattuera in :)

2009-02-26 @ 09:59:52
URL: http://ewliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0