Lagomt LESS!!

ojoj, min skalle gör ont, min kropp är svag, min näsa är dränkt i snor och jag är trött (fast jag gick och la mig kl 21 igår och vakna kl 12) Jag ska till doktor senare idag och se om jag får nå piller så jag blir frisk någongång! för jag hade verkligen behövt vara på skolan och få gjort klar min face me! den ska vara klar typ, nästa vecka och jag har int ens satt ihop den, PANIK! jag kommer aldrig hinna.. svett. Och som förra veckan vill jag vara frisk till på lördag, hehe. Men de kommer jag vara, om jag nu får nå pills och shit.

Jag undrar vad man nu ska hitta på, kan inte gå ut för de är så satans kallt, ingen film att se, ingen rolig person på msn, nja.. de här ser mörkt ut! Blir nog att sova en sväng, hade varit S K Ö N T ! ajja, nu ska jag snyta mig för hundra andra gången idag!!! tjingelingpling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0