MÅSTE HA!


DAH! snälla, ge mig pengar?? jag blir tokig. satans snygg sko jävlar. Tills i sommar ska jag ha mig ett par Gladiator skor! de är ett måste! och jag skiter fullständigt ifall jag kan gå i dom eller inte, dom ska sitta på mina fötter. Och jag ska må så gott! Puss på dom. <3

Ska försöka fara och fixa mig en balklänning nå nästa vecka eller nästa helg. Hoppas jag hittar någon som passar bra. Och vem fan ska man gå med?? Har ju som kompisar att gå med, men vill ju gå med någon speciell, typ någon jag är.. kär i. Haha, hur jag nu ska hitta någon som jag blir kär i och får känslorna besvarade. ääh, de löser sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dagen en människa kan gå i dom där skorna xD

2009-02-05 @ 20:11:17
URL: http://jannny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0