My work here, is done..


Nu har jag gjort 3 naglar, tror jag börjar komma igång med dekorerandet. För de är faktiskt riktigt kul att håll på, skull nog kunna göra de en hel dag, bara jag hade en obegränsad tillgång på material och roligheter som man kan sätta på lösnaglar. Fan va kul de hade varit, bara gått och plocka på sig allt man ville och så bara göra, för nu när jag håll på känner jag mig så begränsad för jag int har så många lack att välja på, måst nog inhandla mig några nya.. nu när jag får pengar till de ??

ajja, nu ska jag se Yes man och äta ostbollar, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du behöver nå tippar så har jag en hel jävla massa som jag bara vill bli av med :P

2009-02-21 @ 09:08:26
URL: http://mandozz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0