NEEEEJ! int igen..

fick ett feber anfall idag då jag var på föreläsning om livet, alltså.. jag ville bara gråta för att de var så jobbigt och allt blev så tungt! och nu vill jag bara tycka synd om mig själv och äta godis och chips, men får man de? NÄE! har ju nå jävla löfte om att bara äta snusk på helgerna, de svider i hjärtat! Tur iaf att man är ledig imorgon och får vila sig lite.

Suktan efter en karl är fan, irriterande. Ena sekunden si och andra så, svinjävlar! var av eller på om ni alls vill ha nå vettigt! morr! suck, jag måst börja ragga balkarl, någon frivillig?? Jag känner ju som ingen som jag kan tänkas skull vilja gå balen, alla bara rynkar på nosen eller fräser när man frågar dom, jamenar, ni får ju goo mat och så får ni dansa och allt shit, KOM IGEN NU?! Jag hade då ställt upp för er, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0