Seize the day,

jaha, nu ligger man hemma i sängen och vill ha mat! och int nå satans korv, har ätit korv i flera veckor nu, är less. Jag vill ha max mat <3 men de kommer jag int få förens på lördag, ojoj. hihi. Ja, för er som bryr sig så mår jag faktiskt lite bättre idag, ingen feber och sånt, bara lite snor i näsan. (intresse smurfarna hoppar) Och jag har funnit mig en balkarl, eller.. kanske? men mest troligt, skönt, då har man de avklarat.

Sitter och funderar på ifall man ska dekorera någon nagel, men de kändes ut jobbigt. Men jag har ju inget vettigare för mig. Men ääh, de är så jobbigt att fantisera nått, plus att jag är en slö jävel.


Puss, på min pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0