Sjukling

Vakna på morgonen av att min mun var torr som en öken! fyfan, smaka blod i hela käften, men som tur var hade jag ett stort glas med äppel juice vid min sida! de satt fint i min mun. Och i helgen är man ensam hemma, och int har någon hört av sig och velat umgås med mig, JÄVLASVIN! hihi. Men de är tur att min mamma tycker synd om mig och har köpt mig massa gott att äta, mums! Och fyfan vad jag ångrar att jag sa bort min tatto tid igår, men har man int råd så har man int. Suck. Vi får se när den blir av, känns ut som att de aldrig kommer bli de? men jag ska tjata och gnälla, mohaha.

Planerna för idag är att hitta en film och se, vilket uppdrag! tjoho. Nja? Ska höra mig runt på ajnternet om någon har nå tips på någon goo film. Sen kanske man ska lite smått börja läsa teoriläxan, men de känns som tungt. Men de måste göras, klarar alla andra jävlar att ta körkort och shit så ska jag ta me fan oxå klara det här om några månader! Morr.



förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0