Skrytmåns!

Alltså, jag måst bara få retas lite..
Börjar kl 12 imorgon och har nå föreläsning på folketshus till kl 15.
Ledig på onsdag.
Sovmorgon på torsdag.
En lektion på fredag.
Luleå på lördag.
Skola måndag och tisdag, sen ledig onsdag, torsdag och fredag.
och sen, sportlov en hel vecka <3

Jag ler inom mig!! haha, orkar int sitta och stor smile i skolan, man ser så psykopatisk ut? fast ett minus är ju att jag sitter helt ensam i skolan och ska göra de fram till kl 16, skjut mig?! ääh, jag kan tänka och vara glad för hur slöa dom här två veckorna kommer vara! hihi, happy! Och så försvinner ju tandställningen snart <3 ojoj, de är för bra för att vara sant, så då måst de ju vara nå lurt på g med nått annat? för annars så är de ju.. nå jävla knepigt med världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0