Sweet dreams

Nu ska jag snart sova, tänkte bara uppdatera lite bloggjävel. Nå idag har jag varit på skolan och gjort lite på min face me grej, nu ska den bara trokas, brännas, färgas och pysslas så är den klar.

Imorgon ska jag på skolan från kl 8, fast börjar kl 12 egentligen.. men orkar int sitta i Töre, så jävla tungt. Så jag ska vara i skolan och måla på min tatuering som jag kanske ska göra, om jag vågar. haha. Har hunnit dra någon lack på naglarna mina idag oxå, haha.. de går int en dag utan att jag pillar på med nå naglar, men de är ju så kul. Hihi. Näe nu ska jag slå av datorn och borra ner mig i sängen och sova <3 Natt.


Puss på mina naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0