You dont give a shit if i live or die.

Suck, har suttit och glott på tredera idag, hitta självklart en massa I.d produkter som jag överväger att köpa. Men sen när jag la ihop allt jag ville ha så börja jag svettas och märkte att jag inte hade råd. Typiskt. Så jag ska nog bara köpa två produkter, ska bara komma fram till vilka. hehe. JA de är fan int billigt att vara kvinna. Vi borde få en extra slant för att vi är de. För ja menar, en Bh går på 150kr (billigaste), tamponger och shit, jaa.. 50 - 70kr månaden! P-piller 50kr månaden, Smink ca 200kr i månaden (?) hårspray och klippning m.m ca 500kr i månaden. Så avrundat i min skalle så är de nästan 1000kr dyrare att vara kvinna. Pust. Och man har 1500kr att leva på i månaden, plus att jag lägger undan 500kr till en utlandsresa i sommar. ALLTSÅ, DRA ÅT HELVETE?!?!  Jag blir så satans less..



ge mig detta gratis, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0