You're making me insane,

Helgen har varit helt okej. Fast nå hade den kunnat vara bättre, HEHE! men de är lätt att vara efterklok. Jag och Elin håll på planera och kolla vad man kan hitta på till helgen, för då är de tandställningsfest, haha! kul. Näe, men vi får se vad vi kommer fram till, hade ju varit kul att hänga på nå nytt ställe ist för Kalix, är lagomt less om man säger så.

Ja, iaf.. Fredag blir de luleå, tandställningsfrihet och så balklännings provning och beställning, förhoppningsvis. Så är de bara vänta till den 11 juni och slänga bort flera tusen på några timmar, men men.. man går bara bal engång! och studenten tar man bara en gång och då ska de kosta. hihi. Håll på dekorera nån nagel ikväll oxå, väntar på att lacket ska torka och sen får vi se vad vi drar på dekoration, spännande. Alltså, jag vill som äta, fast jag är verkligen int hungrig.. mysko! och dessutom har jag börjar bli rund, usch. Hoppas de ändras nu när jag sluta äta chips på veckorna. Kanske man skull börja sporta eller nå? har ju som haft dom funderingarna men är ju förkyld så int går de, typiskt. Får vänta nå tag och sen ta ut Kayla i skogen och plumsa runt i snön som när man var liten. Haha, ja nå som de är sagt.. De var bättre förr.


Duger för en helg?? fyyfan.. ska vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0