Alias

På fredag drog jag till kalix, var hos Alex och såg en film med Elin och Alex kompis. Sen busa jag, Alex och Elin på stan och blev irriterade och arga, huvva! haha, nå finns de sinnesjuka människor! Sen for jag till Elin och sov. På lördagen for vi till B4 och glodde hockey, vilket inte var så intressant.. men bättre än ingenting? sen åt vi middag hos Elin med några av hennes släktingar och efter de for vi och såg film hos Alex igen. haha. Sen har jag sovit hos Alex och for hem idag, tråkigt! hata äckel ökx. Funderar på att dra Kalix någon dag till, innan skolan börjar igen. suck. TUNGT! Men vi får se, bara man har någon att hänga med, men min älskade Elin sviker aldrig <3 hihi.


Hittade den här på min mobil, har inge minne av att jag fota den, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0