Fuck?

Fyfan vad jag är.. sliten och helt upp och ner. Sover otroligt dåligt på nätterna och har ingenting att göra på dagarna så jag ligger bara i min säng och ser på min dator, suck! jag börjar bli less att göra samma skit varje dag. Fast snart ska jag ju börja på teori lektioner och sånt så jag får mitt körkort och kan fly från ökx när jag vill. Då ska jag bara fixa mig en bil som helt gör över 110! De gör ju inte min älskade nissan. Näe, brorsan ska få söka upp en bra kärra åt mig och så ska jag fixa till den lite, bas och sånt. Ingen bas = ingen musik. Jag drömmer?

Och de gör ont i min nos och i min hals! låt mig komma hem? Och imorgon, is the big day! tandställning eller inte? SPÄNNANDE! känner på mig att jag kommer få ha den ett jäkla bra tag till, skulle vara för bra om jag fick ta bort den imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0