FyndarN

Ååh fytusan, jag är helt slut efter en dag i luleå.. ENSAM! suck. Och hade verkligen ingen lust på morgonen att fara mot luleå, tror fan jag hade feber och allt, men men.. a woman gotta do, what a woman gotta do ! Ajja, har iaf fynda så ini helsike! jag är så nöjd och glad, haha. Men tyvärr Sverige, tandställningen är kvar. MEN, den 27 feb är de helt bomb säkert på att den försvinner. Bye Bye räls och hello beautiful, tss. Imorgon är man ledig från skolan <3 inga lektioner så nu är jag nöjd. Näe, nu ska jag ta och glo film och tycka synd om febriga mig, buuhu!

Btw, lite oväntat att pappas arbetskollegor läser min blogg, man känner sig nästan lite famous.


den lila kosta 50kr och den andra byxan kosta 90kr, me so happy!
(Och jag ber och ursäkt för min sviniga spegel med massa smuts)

Kommentarer
Postat av: Wiktoria

Nix, inte på Bg men på tallviksgården. Vad tänkte du? ska du jobba där i sommar? :)

2009-01-14 @ 14:58:04
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/
Postat av: Wiktoria

Okej! Alltså.. om du ska vara vikarie så får du ju som göra allt som dom som jobbar där gör. Hjälpa gamlingarna med allt! :)

2009-01-14 @ 15:15:04
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0