Kayla,

Min vovvis är så mysig! jag har fått ångest för att jag nästan aldrig skriver om min bäbis. Men idag ska hon hyllas! hon ligger här bakom min rygg och myser. Hon är så varm och go! Jag älskar henne och vill ha med henne överallt, synd att man int kan krympa henne så hon ryms i handväskan, hihi. Jag är så glad för att få vara hennes mamma. Hon är den bästa någonsin. Skulle aldrig kunna sälja henne, int för någon summa i världen. Och de tråkiga är, att flyttar jag till sommaren så kommer inte min bäbis kunna komma med. Kommer bo i lgh, central, mycket folk, mycket trafik (och de gillar hon inte). Jag tror inte hon skulle trivas, så de blir nog bäst ifall hon får stanna här.. ojoj. Men vem fan vet, kanske stannar i Ökx hela mitt liv? tss. Men jaja, de löser sig. Iaf, Jag älskar henne.



Puss på hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0