Oväntat är BÄST!

igår var de tänkt att jag och elin skull små festa i kalix, och alex skull köra. Sen ringer johanna då jag sitter på bussen mot kalix och säger att hon skull ha fest i sin lägenhet för hon fyller år imorgon (idag) Så då bestämde vi oss för att vi skull åka till ökx ist och festa, sagt och gjort. Kl 18 börja vi glida mot ökx och sen festa vi där till ca 23, sen drog vi barsken och de sög så ini helvete så vi kom på den extremt smarta planen på att fly till Luleå och gå ut på Grace. Kl 00 så börja vi åka mot luleå. var framme kring 01 och var på grace till kl 03, JÄVLIGT KUL! från och med nu, ska jag alltid fara på grace bara dom har från 18år. Fast minus var att jag var så goo och glad och fick betala 450kr i inträde, svider jävligt mycket just nu.. men jag får säkert tillbaka de under tidens gång. Sen for vi och åt på max <3 fyfan va gott. Efter det bar de av mot ökx. Var hemma prick kl 06 och la mig i sängen och sov till kl 13. Och nu ligger jag är och är sugen på chips! Typiskt! ajja, en mycket lyckad kväll! <3

Kvällens skämt "de kom en ky... flykting och flög förbi" dom som var med på denna resa förstår hur kul den där var, alla andra.. 2 bad. hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0