Skvätt?

Helgen vart int alls som planerat! men, oväntat är bäst?
Börja med att jag stanna då i kalix efter skolan på fredag, och sen när jag sitter och väntar på att få börja fara mot luleå så får jag veta att de inte blir nå hotell och shit. KUL. Då bestämde jag mig att stanna i kalix och tröstäta med Elin, hihi. Så, sagt och gjort. Vi for och köpta chips och sen var vi med Gyllen och lungan. De var trevliga 2-3 timmar på hemköps parkeringen, haha.
Ja, och så på lördagen så for man en sväng men Elin och hennes familj till Finland och glodde runt. Sen gjorde jag och Elin ett desperat försök så att hon skull komma med och festa i råne, men men. De vart för tjorvigt? Så jag vart själv i råne med min kompis Joel, men de var helt okej. Man kände sig som en outsider där ett tag, men de är sånt man får ta. Vi kom till festen kl 21 och for hem till Joel kl 22, för att de sög. Hängde hos honom till kl tolv och sen var man och röjde till kl halv 3. Åkte till Luleå och sov och åkte hem idag kl 12.

De var i stortsett min helg. Och nu är jag fattig som en kyrkråtta, ca 60kr på kontot. Tur att man får studiebidraget på fredag. Men jag överväger nog att ta en chillar helg, bara se film och umgås. Någon som vill joina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0