SOVA!!!

jahaja, var ju hemma från skolan igår för att jag var förkyld. Jag var så satans slut i kroppen att jag var tvungen att sova till kl 15, fyfan! och så inatt då när jag skull somna så vred jag och vände på mig till kl 5!! då funderar jag stark på att kliva upp ur sängen och göra mig klar för skolan så jag hade gott om tid på mig. Men då kände jag smärtan i halsen och ingen ork i kroppen så jag låg kvar. Sen kom mamma och väkte mig kl 6 och då kunde jag inte somna om igen, AAH! så efter pappa och mamma for på jobbet for jag och sov i deras säng, för självklart är det jag som ska ta hand om hundskallarna och palla mig upp ur sängen när dom vill gå ut, suck. Ajja, då sov jag där till kl 10 och nu är jag jävligt trött! Försöker få kontakt med folk som kan hjälpa mig att hålla mig vaken, men ingen svarar ju. Typiskt. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag snart ligga och snarka i sängen. Plus att Kayla ligger och snarkar i min säng nu, int just nå frestande på att joina! <3  Usch, jag måst försöka vända på dygnet!!


där hade jag velat sova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0