Vad går livet ut på?

Idag har jag varit på skolan, har int varit där så mycket den här terminen, har varit sjuk och en massa andra orsaker. Och på morgonen när jag skull till bussen fick jag nå "må illa anfall" börja må så satans dåligt så jag fick gå på toa för jag trodde jag skull spy, men icke de. Jag la mig och vila på toa golvet ett tag, USCH! jag hatar att må dåligt. Sen försvann de, men då när jag satte mig i bussen kom de tillbaka, kallsvettningar, kramp, illamående och frossa. De var det värsta bussresan jag någonsin varit med om, satt och hoppades på att jag int skull spy i bussen, vilket jag lyckades med att inte göra. Hoppa av bussen så fort jag kunde och tog mig en nypa frisk luft, sen blev de bra igen. MYSTISKT?! Ajja, vill iaf int vara med om de igen.

På skolan har vi suttit och gira på som vanligt, haha. Så jäkla kul att få skratta och surra av sig med sina pinglor <3 och imorgon är man ledig, eller har projektarbete, så då kanske man drar och gör en nagel och några. Sen börjar man kl 10 på torsdag. Hihi, och sen är de fredag och lördag! Har höga förväntningar på den här helgen ska jag säga er, jag har lagt ribban högt! allt ska vara perfekt! jag ska ha kul, träffa nytt folk, fina kläder, på bra humör och må bra som fan. Hoppas bara de blir som jag tänkt. Hatar att bli besviken, så därför brukar jag försöka att int hoppas för mycket, för då går de åt skogen. Typiskt att jag ska längta så mycket till det här då.. thihi.

Ååh vad jag älskar den här serien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0