When i get high, i get high on speed.

Idag har jag varit hemma med hundarna för att min mamma och pappa for till sunderbyn, de gick bra iaf därborta. Men, vi får se hur de slutar. Imorgon ska man och börja på en ny isskulptur och se vafan de blir av den. Sen ska jag stanna i kalix på fredag och chilla, lördag ska jag fara till piteå med Elin och hennes familj och kolla på balklänningar, JIPPI! ååh vad jag längtar till studenten och framför allt balen! Har velat gå balen sen man börja 7:an och nu snart får man äntligen göra de <3 jag hoppas att allt blir som man tänkt och planerat då, haha.

Man kan int lyssna på den här låten utan att vrida volymen på max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0