Aggro!

Man försöker vara duktig och vara på skolan när man helst av allt bara vill strunta i den, och va får man?? sitta i skolan och vänta på att få åka hem, SVIN! Jag tycker de räcker med att man är jävligt less på att pendla men tydligen så ska man få sitta och plågas oxå, jävla helvete. Näe, nu slår jag näven i bordet och bestämmer att varje gång jag har en lektion på en hel dag så är jag hemma, de är int värt att fara till skolan då (undantag om jag har körlektion under dagen) . Nu är de no more miss nice Therese.

När jag kom hem från min totalt värdelösa skoldag så läste jag lite teori, tog mig en tupplur tills de var middag, åt middag, läste lite mer teori, gjorde teoriskiva på datorn, gick ut och gå med Kayla och nu ligger jag här och får ut mitt aggro, SKÖNT! Jag läser teori varje dag och jag lovar.. de tar emot som fan! så otroligt satans tråkigt att läsa, klarar ju förhelsike int ens av att läsa en bok på ett helt år, så de går jävligt slow! men jag hoppas de fastnar någonting som jag håll på kämpa och slita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0