Ångest,

Läste nyss Kenzas blogg och fick ångest för hur jag själv ser ut. Urtvättad hårfärg, finnar, fult sminkad, fula kläder, utväxt som fan, dålig hy och allmänt svinig. Jag blir så less. Vafan får inte jag se bra ut för?! jävla helvete.

Får tröst shoppa i luleå imorgon, ska bli kul att få fara dit. Kanske man handlar upp sina sista 400kr som man har på kontot, fyfan vad lite pengar. Ska försöka få tillbaka pengarna pappa är skyldig mig så jag kan shoppa och vara glad i nån timme.

Sitter iaf just nu i Kalix och väntar på bussen, slutade kring 13 och den tidiga bussen går 12:45, SVIN! hatar att vara i skolan och bara glo. Men de kommer ju vara så frånochmed nästa vecka och tills man tar studenten, så slött så de kommer int gå att vara i Kalix?
När jag kommer hem ska jag äta mat, läsa teori och sen ska man se på tv. Mer än så kommer de inte bli? fyfan vilket kul liv man har, anus.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är jätte söt iaf ;-)

2009-05-14 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0