Deprimerande!

Idag har jag och mamma varit och handla gott tills ikväll då man ska nöta sönder tv med sin familj, de är inte så action. Men då får man iaf tröst äta och se ut som ett svin. Imorgon kommer det bli ännu värre, för på söndagar håll man på och dö av uttråkning. Bajs!

Kommer bli en kul vecka med mycket paket från posten, hihi. De är alltid lika kul att få nått från posten, för de händer ju inte så ofta. Kommer oxå bli mycket bilkörande eftersom jag lyckats boka körlektioner tisdag, onsdag och torsdag. Men de är helt okej? Och något mindre kul är ju att jag kommer måsta läsa om teoriboken engång till, har ett kap. kvar och efter det så börjar jag om igen, jag siktar verkligen på att klara teorin på första försöket, men vi får se hur de går. Brukar inte få så bra resultat på testerna jag gör, och fråga mig inte varför. Jag läser och förstår och lagrar det i minnet, men ändå lyckas de bli fel på nått vänster, de är dom där jävla trafikreglerna jag har svårt för.

Jaja, nog grubblat om teorin och de där, nu ska vi se på en rolig bild ist.


Kayla visar nya modet för hundar.
Det roliga var att efter jag satt på henne halsduken så sprang hon runt som ingenting, jag tror hon gilla att ha den där och man ser nästan hur snygg hon känner sig, hahahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0