Dreaming is my passion

obeskrivligt skönt var det att sova till halv elva på morgonen. Jag har drömt en mysig, men ändå jobbig dröm. Var iaf lycklig när jag vakna för att de är exakt den känslan som jag hade i drömmen som jag vill ha, fyfan vad skönt de var att få drömma om de. Vill nästan sova lite mer så jag får drömma mer.

Och fyfan vilket tråkigt väder de är idag, jag blir helt.. deprimerad. De känns nästan ut som att jag har något batteri i kroppen som laddas av solljus, för idag känner jag att jag bara vill ligga här i min säng och äta godis.
näe, nu ska jag försöka få Kayla att komma och gosa med mig i sängen, tjingelingplingding*


Kayla <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta den hunden vet hur man sover ? :O ;D

2009-05-07 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0