Eviga väntan.

Sitter och väntar på bussen så man får åka hem och handla nå gott tills ikväll då man KANSKE ska se på hockey, finns ju inge annat att göra? plus att Sverige kan ju ta guld, så då måst man se? Fast, inte så kul att se själv. Man skull ha gått ut på något ställe och sett, men de finns inget sånt ställe, så de får bli hemma i vardagsrummet upp brunkrat med ostbollar, läsk, chips, dip och min bärbara dator, ifall de skull gå snett.

I helgen har jag inge planer, blir nog bara att äta en massa och sen hänga med mamma, woow, de blir ju fest. Jag vill ha mitt löshår så jag får känna och röra vid de! de ska bli så mysigt. Btw så fick jag svar på mitt otrevliga mejl av dom jag har beställt min balklänning ifrån, dom sa bara att dom skull höra av sig. IDIOTER, fattar dom inte att man har börja svettas och fantisera om att den inte hinner komma till balen. De går int EN dag utan att jag hoppas på att dom ska ringa, mus.

Jag måste få mina pengar från kronofogden så jag kan handla mig nått fint, som ett par riktigt mysiga skor! hihi. De skulle vara en mysig dag då jag får dom. Då är mitt leende i hela ansiktet!


Kommentarer
Postat av: Ewlin

När blir balen? :) måst komma titta

2009-05-08 @ 21:42:46
URL: http://ewliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0