Fattar du det??

Det är 39 dagar kvar till studenten och sommaren är på ingång! SOMMAREN SOM MAN BARA LÄNGTAT EFTER! och balen som man velat gå sen man gick i 7:an, jisses. Jag kommer nog int fatta det förens efter jag gått balen? Fyfan, men de värmer iaf i mitt vinterfrustna hjärta! jag ser ljuset och jag känner ivern i kroppen, de är vår som fan! Sommaren bara tinar fram och snart är det gröna löv i träden och allt är grönt och fint <3 Jag tror jag måst skrika till här jag ligger i sängen och tänker på hur det ser ut utanför mitt fönster på sommaren då man vaknat och drar upp rullgardin.

Alla saker inför studenten är snart klara, fattas bara den där dela med löshåret och vilket par av två par skor jag ska köpa. och balklänningen då, men den har jag glömt bort för jag ids int hoppas nå mer? Håller på och försöka ta kontakt med massa folk som har annonser på blocket om hårförlängningar, men ingen tycks svara på mina mejl? någon som vet någon som kan sätt fast löshår?? helst med en liten fläta som man sedan syr fast håret i, men nailslingor kan oxå funka. HÖR AV ER TILL MIG! Jag betalar..


Kommentarer
Postat av: Vicky

har du inte fått din balklänning ännu??

2009-05-05 @ 12:31:07
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0