Fittslick!

Fyfan säger jag bara, äckel balklänningskärring! Min klänning såg inte ALLS ut som den jag beställde från affären, vart besiken. För de första skulle jag ha röda pärlor och silver strass, men de fanns int EN röd pärla på klänningen, alla pärlor var silver. Och de var inge strass på den som de skulle ha varit, den såg faktist ut som en billig kopia av den från affären. De sved inom mig och jag ville bara ge dom fingret och gå. Men jag tog klänningen ist och försökte handla mig gladare, men de sluta med att jag fick ångest för allt jag handlat, men vafan! jag gjorde mitt bästa. Så nu ska man gå balen med en klänning som "inte blev som man ville"  kul? eller kanske man ska säga "balen som blev helt fel?" Och tycker synd om Elin som kanske inte hinner få sin klänning, alltså.. förhelsike! Men de är ju klart, alltid ska de ju vara nått? ingenting kan ju fungera som planerat, asshole.

Ikväll blir det nog en tidig kväll, kuta på stan hela dagen i osköna skor och svettats lite lagomt i den härliga solen. Det tar på krafterna att vara aggro?
Imorgon ska jag läsa teori och sen kanske fara till Kalix och försöka hitta på nått. Hade varit skönt att vakna upp bakis på söndagen, men ack nej! det kommer inte ske.

 
Shoppingen för dagen +  lite mer saker som jag inte fann på bild.

Kommentarer
Postat av: LH

Jag har hört flera från Luleå som har beställt klänning från Briar Rose och fått någon helt annan klännning än de betällde. Så de verkar inte vara så proffsiga :/ å så skyller de på leverantörerna.

2009-05-25 @ 18:43:24
URL: http://linneahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0