Ge mig helg?

Jahaja, nu har jag fått långt hår <3 ska bara duscha och fixa till håret så kan ni få se en bild, men de blir nog senare ikväll eller så imorgon, hade ju som vilja dra en foto stylning så man int skämmer ihjäl er.
Hm, va fan ska man imorgon?? är ju som ledig och hade velat hitta på nått att göra. Jag vill ju som ha nått att göra hela sommaren, varje dag! inte en dag ska gå till spillo!

Och jag måst bara säga att jag sovit som en gud inatt, fyfan så nice! Har varit ett tag sen man fick sova sådär gott.

Och jag vill ha mitt studiebidrag så jag kan handla kläder, skor och massa annat! fast, de räcker aldrig pengarna till, dom försvinner så fort man fått dom på banken, svinis.

Kommentarer
Postat av: LH

oj, tror jag råkade skicka en tom kommentar nyss... Det var ju synd! Jag har köpt min från ett ställe som heter Skräddarn, bara runt hörnet från Briar Rose, jag var ju som ute i sista sekunden men jag hittade en iaf :)

2009-05-26 @ 22:22:10
URL: http://linneahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0