Halo!

Idag har man äntligen fått färgat sitt hår, ska ta någon pix nästa vecka efter jag satt fast löshåret så får ni se det i samma sväng. Och nu har jag typ fått sommarlov, synd bara att int de är riktigt sommar ännu så man kan springa omkring naken och fläska, HIHI! resten av dagen ska jag nog bara ligga här i min säng och nörda. Är som ännu trött efter igår, helt underligt.

Jag har som bloggtorka, finns som inget intressant att berätta eller nått, bara att de är cruising i helgen i ökx, och då ska man springa runt på torget och surra. Kan ju bli kul eller så kommer de suga, man får se. Har som en negativ inställning till det just nu, men som min mamma säger: det hinner blåsa många vindar!


Cab sökes som fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0